sköna maj, välkommen...



valborg var soligt och bra. började med lite grillat (dock så fuskade jag o katta och hade färdiggrillat med oss) i vigelandsparken. det var varmt och det var mycket folk. jag, jess o maria skakade hand på att innan kvällen var slut skulle vi ha åkt russbuss (russ=norges studenter). men kvällen slutade för mig på våran vardagsrumsgolv alldenles för tidigt.

eftersom varken jag eller katta druckit särskilt mycket dagen innan tog vi oss upp vid nio och drog till en annan park för att sola. lite väl optimistiska kom vi dit redo att ligga i bikini. men jävel var kallt det var. hängde på balkongen tills det var dags att dra till tåget till sverige.

helgen i uppsala var bra som vanligt. men johan blev kanonsjuk på lördagen, det var mindre kul. men tur i oturen fick jag en till natt i uppsala och johan piggnade till lite iaf. det blev lite grillning och en massa film iaf.

nu får vi se vad den här veckan bjuder på.

/L

Kommentarer
Postat av: jess

nästa gång ska du inte ha ont i magen älskling!! :D

2009-05-07 @ 07:57:37
URL: http://amomentofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0