...

Man har så himla mycket saker framför sig som ska göras men man kan inte börja riktigt än. Fram tills dess går man och tänker på allting som ska fixas och ordnas. Samtal som ska ringas, saker som ska packas och en hel lägenhet som ska städas GRUNDLIGT. Dessutom är det 190 jobbtimmar som ska göras denna månaden också. Hur ska jag få allt att gå ihop?

Hemflytten till Sverige är ett stenkast bort och det är både på gott och ont. Det ska bli skönt att vara nära alla igen som man har varit van vid ha vid sin sida i alla år. Men hem till dålig ekonomi och enformighet. Efter en dag hemma kommer allt kännas som vanligt och att jag inte vart borta mer än en vecka.  Kan ingen bara komma och ta en långresa med mig långt härifrån? ....Viktor?

Idag är jag ledig och tänke för en gångs skull hälsa på mina goa göteborgare. Jag hoppas dom bjuder på något gott, för min kladdkaka är slut.
Jag vet inte ens om Lisa är medveten om att jag är ledig idag. Hoppas hon kommer hem innan jag åker.




/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0