"javohl javohl javohl, ich liebe alcohol"

den bästa helgen jag haft här i oslo rivstartade med en picknick i vigelandsparken, vi åt och åt och åt tills det började regna. jag & klara drog hem o bytte om och tillbringade alltför lång tid framför spegeln. gör om gör rätt, var vårat motto.


vi tog en sväng till sanna på svenska fö(ro)reningen. snicksnackade lite om alla sopor som fann på utegården, och vi  hoppades att sanna skulle plocka en, eller två (?) sen drog vi vidare till majorstuen till evelina o jossan. det sjöngs, krossades glas och snapsvisor försökte läras, kan tyckas vara en omöjlighet med en massa vin i kroppen. (sofie, nu har jag en till att lära victor!!) sen vet vi inte vad som skedde, eller fråga klara. hon har minne som en kung :) jessica, maria o carro kom iaf in på lux, jag o klara var mest arga på våran indiska taxichaufför. när vi kom hem blev vi överlyckliga över att katta jobbar på en pizzeria, för vad låg i kylen o väntade på oss måntro?




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0