vi lever...

men vi städar hela tiden. vi tillbringar dagarna på jobbet o i gamla lägenheten där vi putsar, dammar och skrubbar för fullt. på lördag lämnar vi över nycklarna och sen är det goodbye internet. fan alltså. jag har ringt runt till flera snubbar angående internet men ingen kan hjälpa mig, hur gör man?!

det går rykten om att det ska vara uppemot 30 grader varmt här i helgen, TRETTIO GRADER. jag ska bo i min bikini hela helgen. och dra med katta på en båt-tur, det är ju hennes sista helg...

sitter o beställer en massa biljetter hem o tillbaka just nu, flyger hem om exakt en vecka, sweeeet!

/L

Kommentarer
Postat av: jess

ska du hem nästa helg älskling???????????

2009-05-28 @ 21:23:19
URL: http://amomentofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0