hejdå rödstuveien, hej dronningens gate

jag tror jag var med om lite action idag... jag hoppade på t-banan från jobbet o ser att en gubbe går o håller sig på pannan och blör skitmkt, efter kommer en yngre kille ruusandes och blör han med. alla är helt upprymda på banan o det slutar med att chauffören sa till alla att lämna tåget, polisen skulle komma. sanna trodde direkt att nån hade pistol och att hon skulle få stå ensam kvar med våran finfina lägenhet, men ikke.

den finfina lägenheten blev finare idag. alla (nästan) våra saker är på plats och en och anna till möbel slank också med in, som hittat skulle man kunna säga! tack som fan till henke o sanna som hjälpte mig. sängen blev buren till sjätte våningen, för den fick inte plats i hissen.

inatt är sista natten i den här lägenheten, bitterljuvt.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0