dont you love the life you killed?

kan man vara annat än överlycklig när snön börjar smälta, man inte längre behöver sju lager med tröjor o man inte behöver klä på ungarna i en timme innan de ska ut. nu fan är våren på väg. börjar det snöa snart igen börjar jag grina, eller så drar jag till frida i spanien. där har dom sommarvärme. jag försökte mig på o snacka lite med henne över skype, men min dator är ju totalt slut som dator. snart börjar den nog brinna för att den är så varm.

jag kom precis på att våran hyresvärd kommer hit nästa vecka för o se i vilket skick lägenheten är i. den ska säljas o jag antar att vi måste städa lite innan hon kommer... vi vill ju visa att vi är exemplariska hyresgäster. storstädning i helgen!

ikväll ska jag vänta på katta, känns som jag inte träffat henne på en evighet. en kväll försökte hon sig på att prata lite med mig när jag sov. det gick sådär o det enda jag kommer ihåg var att hon satt på min sängkant. eller drömde jag det?



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0