äntligen helg



jag o jessica var ute o käkade igår, skitmysigt! och eftersom hon fått hjärnskakning tog vi det väldigt lugnt med alkoholen. ikväll vet vi inte hur lugnt vi ska ta det. ingen är omöjlig för utgång, men inte för mys framför en film heller. får se vad vi känner för om ett par timmar... det jag vet att jag ska göra idag är iaf att tvätta, i min tvättkorg ser det ut som om jag inte tvättat på ett halv decenium. sen kanske jag o sanna ska sitta i solen o ha det bra, om solen kommer fram idag dvs...

jag ringde sandra igår o grattade henne. det är så tråkigt att vi inte är små längre. eftersom vi fyller år så pass nära brukade vi stå bakom skolan o chansa på vad vi hade köpt till varann, samtidigt som vi sjöng martins "du är så yeah yeah wow wow". det är tråkigt att födelsedagar inte är på samma sätt längre. jag tänker knappt på att jag snart fyller år. eller fan vad jag ljög. eftersom en riktigt bra födelsedagspresent kommer hit tänker jag på det varje dag.

när jag vaknade idag var jag jävligt förvirrad. jag drömde att blondinbella kom o hälsade på mig i torsåker, och resten kan ni ju tänka er. blondinbella i torsåker. haha.

/L

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag och man måste sjunga "du är schå, yeah yeah wow wow", annars är det fel ;)

2009-03-21 @ 11:50:00
Postat av: Sanna

lisa fisa, ni ska vara med oss och festa ikväll har vi bestämt. Vi ska till monopolet nu. Svara på fejjan då, ofta du inte e online lixom?! Hejhejhej

2009-03-21 @ 14:31:03
URL: http://sannaelfstrom.blogg.se/
Postat av: jess

igår va kanon! <3

2009-03-21 @ 14:31:08
Postat av: Sanna

lisa fisa, ni ska vara med oss och festa ikväll har vi bestämt. Vi ska till monopolet nu. Svara på fejjan då, ofta du inte e online lixom?! Hejhejhej

2009-03-21 @ 14:31:23
URL: http://sannaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0