fin fördelning av möblerna



idag flyttade vi in alla möbler från vardagsrummet o mitt rum in till kattas rum, för vi tyckte det skulle va mysigt. eller så är det för att våran hyresvärd skulle göra om golvet o HON tyckte nog att det skulle va mysigt för oss att sova såhär. jaja. jag orkar inte va arg på henne mer. och när hon väl var här kunde jag inte heller, hon var så trevlig. skit.

jag visste inte riktigt vad jag skulle göra när jag kom hem så jag tog mig en nap på tre timmar. det tar på krafterna att ha det bra. och nu sitter jag o planerar min nästa sverigevisit nu i påsk. men hur ska man hinna med allt? och vad ska jag köpa till min lillebror i present? och varför måste uppsala ligga så långt bort?!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0