med solen i ögonen

I söndags stod jag och Viktor och försökte spänna fast hans säng på släpet i 2,5h.  Från 05.45-08.15 , sen kom han änligen iväg. Det var ett riktigt test på tålamodet och timmarna innehöll blod, svett och tårar. Efter två timmar lyckas JAG spänna fast sängen så att den sitter hela vägen . Efter det går jag och lägger mig.

Annars har helgen vart riktigt bra och gått riktigt snabbt. Vi har käkat godis och gått på café. Spanade äntligen in gatorna på majorstuen där dom hade lite annorlunda utbud än i stan. Och som vanligt blir man tvingad att se på en skräckfilm fast det är det värsta jag vet. Biran till höjde åtminstonde kvalitén.

Nu är det hela sex veckor kvar tills nästa gång vi ses. In emellan ska jag åka till säffsen och glajja och efter det ska jag jobba 3 veckor i sträck, inte lika glajjigt. Men under den tiden kanske våren hinner komma.  Och som det ser ut nu så blir det hemflytt i juni. Det är snart.

/K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0