det drar ihop sig

även fast jag varit på jobbet i nästan tretton timmar är jag på väldigt bra humör. dagen började helsnurrigt och jag ville nästan bara lägga mig ner o grina, precis som de nya barnen gjorde. men sen när den riktiga jobbdagen tog slut var det bara o traska ner till det nya dagiset (som vi flyttar till på måndag!!!) och börja flytta saker. från halv fyra till åtta stod vi där, jag o sanna. och ungefär 50 föräldar o 30 andra vuxna. sen kom mina tillvändningar o allt kändes så mkt bättre när jag fick prata lite mer med dom. det här kommer bli skiiitbra. KANONKUL.

- vad är det där?!
- en pappa...?


sanna o jag ska plocka upp en massa mat o sanna kollar i kylskåpet och utbrister glatt:
- åh, kolla kylen!!!
- är det glass?!?!
- nej, pålägg!!!!


såhär ser det ut, mitt nya jobb. här innan alla saker kom på plats. bättre bilder finns på http://sannaelfstrom.blogg.se)




efter 7.5 timmar på jobbet imorn drar jag till uppsala. lätt värt dom åtta timmarna på tåget.

/L

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilket fint jobb du har honey, är glad för din skull!:)

2009-03-13 @ 10:06:32
Postat av: Sanna

jag längtar till måndag!! tror det blir as kul att jobba.

2009-03-13 @ 23:39:59
URL: http://sannaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0