I don't shine if you don't shine

Jäklarns vilken familjehelg. Mamma, Madde och Kim kom på besök och livade upp stämningen ganska bra. Vi käkade cheeseburgare på donken, var i frognerparken, spelade kort och kastade gris. Vädret var skitfint och jag passade på att visa vart man lagar norges godaste pizzor.

Efter en sekund så är alla borta och här sitter jag helt själv. Jag har inte ens Viktor vid min sida idag. Eller imorgon.
Jag hoppas Dea hör av sig snart så jag får lite sällskap. Annars måste jag pilla mig i naveln och äta choklad hela dagen. 

          

-Katta, du vet att du måste släppa mig nu va?

Kommentarer
Postat av: Polisen

Dåligt med uppdateringar, tkr jag! Sitter Lisa o filar på en riktig långis nu, eller? :D

2009-03-04 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0