hit me

Äntligen ska jag få gå på min efterlängtade boxning. Det här passet har jag väntat på i ett halvår, och den kommer inte en dag försent. Men innan det lite solning så man slipper vara blekast i kvarteret i år igen. (som alla andra år.)

Efter en jobbhelg full med fotboll och öl så har jag nu min lediga dag. Den har vart väldigt lugn. Förutom min lilla blixtvisit till stan som jag kände mig tvungen att göra. "Så jag har gjort nått iaf."
Jag har precis ätit mina fisktbullar, satt riktigt fint. Men potatisen tog sån jäkla lång tid innan den var färdig så jag höll på att svälta av väntan . Då är det tur att man har lite chips och godis undanstoppat för nödsituationer.


Undra vad våran enda tv-kanal har att bjuda på ikväll?
Jag sätter en norsk spänn på CSI.



PS. Lisa har precis krympt sina gymkläder. mihih

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0