bara för att vi är från sverige betyder inte det att vi är dumma

hejåhå vad det går när vår hyresvärd är i farten, här ska det målas om imorgon och golvet ska fixas på måndag. idiot. tur som fan att jag hade sagt till om att jag inte vill ha nå spring här i helgen. frågan är bara vart möblerna i vardagsrummet o mitt rum ska få plats när hon fixar golvet? det är lätt hennes problem.

efter jobbet var jag tvungen att avreagera mig lite, så det blev stenhård spinning. men det gjorde lite för ont i huvet, som jag slog i hårt som FAN igår. så hårt att jag började grina på jobbet, piiiinsamt (skrattpaus till sanna)

jag blev lite firad idag också, eftersom jag ska vara ledig på fredag. så idag fick jag muffins, krona o presentkort. kanonkul!

här kan ni öva inför fredag:
hurra for deg som fyller ditt år og deg vil vi gratulere
alle i ring omkring deg vi  står og se om vi vil marsjere
bukke, nikke, nei vi snur oss omkring, danser for deg
med hopp og sprett  og spring, önsker deg med hjerte alle
gode ting og se meg så hva vil du mere, gratulere!!!

/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det fel på oss som slår i huvet hela tiden? :P

IN PÅ MSN! HAR MKT Å SNAKKE OM! pussipuss

2009-03-25 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0