what's the story morning glory

Det ända som är kvar av min vecka är tre jobbdagar. Jag hoppas dom går fort. Efter det en slitsam måndag och sen är oasis närmare mig än någonsin. Det här kommer gå till historien. Jag kommer fan skrika halsen av mig.

Veckan hittills har varit ganska innehållsrik måste jag säga. Göteborg kom och livade upp måndag och tisdag och i onsdags efter jobbet var det julfest på gång. Det blev entrecote, öl och drinkar. Man lär ju faktiskt passa på att ta det bästa när man blir bjuden. Man får ju inte vara dum. White russian var självklart också med på listan.  Och lakritsshots.


Just nu nöts vänner som aldrig förr och jag skrattar innan skämten kommer.

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0