känn ingen sorg för mig göteborg

vi hade ju lite besök här inatt, tre goa göteborgare (bör sägas med dialekt) från kattas år där nere. jag kom ihåg i sexan på skoldiscot då hon precis hade flyttat och "känn ingen sorg för mig göteborg" spelades. klara började gråta och han som var dj fick sig en utskällning, haha. iaf, dom intog den enorma madrassen som fyllde ungefär en tredjedel av vårat vardagsrum. alla satt uppe o snackade till typ ett, sen däckade jag o vem vet när dom la sig.
- han var en sån som bar pistol, våldtog och åt gammal mat!!

så stressigt det var idag på dagiset, har jag fan aldrig varit med om där förut. ingen av oss hann ta någon rast överhuvudtaget och vi hade glömt att det stod "föräldrakaffe" på schemat. en timme innan kom vi på det och det var bara till o improvisera lite. ute kan vi knappt vara heller, snön når upp till halsen på ungarna och det slutar med att alla ligger på rygg i snön o skriker efter hjälp. vi försökte oss på att pulka idag, men istället fick jag fem barn som stod med huvudet intryckt i mina ben för att det snöade och blåste så mkt. det är GALET mkt snö.

snart är det äntligen fredag.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0