Måndag förmiddag

Jag fick precis besök av Göteborg.  Tre stycken brudar som kom inhalkandes i lägenheten. Efter en del snack så tog dom Viktor med sig på jobbsök. Och här sitter jag, själv.  Jag vill inte jobba idag.

Helgen har vart hur skön som helst. I fredags så var det filmkväll med chips och öl. Och i lördags så vart det bara öl. (Eller vin och vatten a la Lisa style.) Utgången blev aldrig av som vanligt. Men mig gör det ingenting, krogen är ändå överskattat.  Burger King sitter mycket bättre, eller vad säger du Viktor?
Söndagen sov vi nästan bort. Vi gick ut en sväng i snöovädret men insåg ganska snabbt att det var förgäves. Om man nu inte vill bli en snögubbe.

Idag har jag hur mycket som helst på jobbet. Den här dagen vill jag bara ha avklarad. Efter det kan jag andas ut och hoppa spå två lugna dagar innan jag är ledig.



Om en vecka ska jag på Oasis <3

/K

Kommentarer
Postat av: Fettan

Heja Donken!

2009-01-20 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0