det är så logiskt

lördagen inleddes med lite shopping på stan, eftersom alla affärer envisas med att rea ut sina skor till halva priset kände jag o katta att vi skulle ställa upp o ta hem ett par. jag ville ta hem två, men efter att ha slängt bort massa pengar på en kvart blev det inte så, men pengarna var väl spenderade, ÄNTLIGEN! drog hem o tog hand om tvätten som jag skjutit på ett bra tag och sen ramlade jess in.



vi tog det chill med vin o popcorn och skulle inte alls festa eftersom ingen var särskilt taggad på o gå ut. men vinet slank ner och sen står vi med plattången i ena handen o sprayet i andra. viktor lessnade nog på oss både en o två gånger när vi sprang runt runt och inte kunde sitta stilla. men det var jävligt orutinerat att börja dricka vin klockan fem, det var juh redan där dömt att misslyckas.

nu ska jag ringa jess o kolla om hon lever och mår jag bra klockan fem blir det spinning och core.
/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, sjukt rolig kväll, men vafan gick vi inte ut för? :P

2009-01-15 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0