nobody wants to do it on their own

då var vardagen igång igen. jobbet rullar på som vanligt och har kommit igång med träningen igen. jag är puckad som tror att jag klarar av mer än vad jag gjorde innan jag drog hem vid jul, det här kommer jag få fan för imorn.

annars händer det inte så mkt här. viktor har flyttat in och eftersom katta jobbar varje kväll så försöker jag göra mitt bästa för o underhålla honom, dock vet jag inte om jag lyckas så bra här framför datorn. men han är rätt bra på o underhålla sig själv, just nu sitter han o dricker öl o käkar sina omtalade jävla chilinötter.



i söndags så träffade jag bästa grannen igen. jag älskar att hon har flyttat hit till oslo. det kommer inte bli det vanliga diska/duscha/städa-hänget som vi hade på bellman, men det här kommer bli bra ändå. i söndags så drog vi till vigelandsparken, nåt man tydligen ska se när man är i oslo. det är en park med ungefär 7777278490 statyer och lika många människor som tar kort på dom. efter kanske en timmes promenad där gav vi upp, det var ungefär då benen tappade all känsel och munnen stelnade så man inte kunde prata.

jag ska sluta vara så snäll på jobbet. iaf när dom frågar om det är lugnt att jag är ute typ hela dagen i miljarder minusgrader. varför kan jag inte bara säga "NEJ FÖR FAN, jag fryser också fast i marken" istället för att nicka o säga att visst, självklart, ingen fara. det kanske ska vara mitt försenade nyårslöfte.

imorn ska jag o emelie göra lite ärenden på stan, om pappa visste skulle han komma hit o hämta mig!

/L

Kommentarer
Postat av: jess

jag älskar att bo här med dig igen :D

2009-01-15 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0