and I just can't look, it's killing me





igår var det inflyttningsfest hos jessica, skitkul! det blev lite singstar där jag förlorade med min favoritlåt (?!) jag tröstade mig med lite mer vin. helt från ingenstans ramlade tre norska 15åringar in som ingen kände, de var på jakt efter alkohol och katta var ju inte sen med att ge dom en massa öl. sen drog vi iaf in till stan, men av dom 9 som satt på bussen hoppade två av på halva vägen, fyra hoppade av i stan och tre satt kvar när de andra hysteriskt försökte signalera till dom att gå av. kaos som vanligt alltså.

jag var nog lite för optimistisk när jag skrev igår att ingen skulle bli för full och att vi skulle ta oss ut på krogen, för krogen blev det ju såklart inte, det blev burger king istället. men den här gången var det INTE mitt fel att vi inte kom ut!
imorse var jessica fortfarande full och jag tyckte det var ett perfekt tillfälle att planera nästa fest, då vi faan SKA ut på krogen (fortsättning följer...)

ikväll blir det film, popcorn och tankar om en sjukskrivning imorn.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0