'Til the silence splits me open

det skulle vara skönt att vakna en dag av att solen sken, det var 25+ och ljust ute. januari är juh värdelös. pengarna är slut, man ser inget slut på mörkret och det är sjukt långt till sommaren.
känns som att jag haft en bra dag idag.
vaknade alldenles för tidigt efter att ha somnat alldenles för sent, det är hopplöst att sova nuförtiden. förutom på t-banan till o från jobbet, då går det jävligt fint.

jag skulle till ica o handla nåt att äta till middag, men en av "mina" barns pappa jobbar där o han har nu fått för sig att vi är skiiiitbra polare. jag blev så förvirrad(rädd?) av allt han sa och gjorde, att jag kom ut från affären med en burk kantareller och en burk med majs, vad fan är det för middag?


jag vet iaf vad viktor äter till middag;


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0