ge mig sommar

  
  
 



jag är trött på att ha tre byxor och fyra tröjor på mig, jag är trött på att behöva leta fram barnen eftersom dom sjunker i den meterhöga snön och jag är trött på att vara blöt om fötterna (okej mitt fel, eftersom vinterskor aldrig varit min grej)

men idag är jag trött för att jag knappt sovit nåt i natt. och sover inte jag ska inte den som sover med mig heller göra det. stackars johan. inte för att han ens märkte att jag försökte väcka honom, men ändå. efter att han satt sig på bussen tillbaka till kära sverige blev det tomt. jag tog mig en nap och snart ska vi tydligen kolla på nån dokumentär som katta har längtat efter hela helgen. jag kommer få vänta lite längre än en helg till det jag längtar till.

/L

Kommentarer
Postat av: Klara

Du är sommar för mig, du är en stor del av mina sommrar och jag klagar inte <3

2009-02-17 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0