a twist in my story


igår var det lite fest hos emelie, sen bar det av till krogen, som jag för en gångs skull tog mig till. men det var sådär och kvällen slutade med att jag sprang runt själv i en timme för o hitta en jävla taxi, men alla var upptagna. slutade med att jag nästan ville lägga mig på marken o skrika att nån skulle skjutsa hem mig, men den idén la jag ner rätt snabbt o började gå hemåt, och som om gud hört mina böner kom nattbussen från ingenstans, o jag använde armbågarna och kom hem tillslut.

och idag ringde michelle, älskade michelle. jag hoppas hon kan komma o hälsa på här i norge innan hon drar tillbaka till usa igen. de vore ju en riktigt bra för tidig födelsedagspresent!

/L

Kommentarer
Postat av: Kajsiiss

Sötaste Lisa! ja hoppas du har en liten tid för mig i veckan;)

2009-02-08 @ 19:11:27
URL: http://kajsabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0