Familjen Larsson

Igår gav jag Viktor frukost på sängen och en ros. Det är fan det mest romantiska jag gjort i hela mitt liv. (Förutom när jag delade brythjärna med min dåvarande pojkvän i lågstadiet.) Självklart var ju inte han lika kärleksfull tillbaka, men vad ska man förvänta sig?
Dock var dagen mer lyckad än någon annan på länge.
Jag och Viktor bestämde oss för att bowla med när vi väl stod där insåg vi att Lisa fattades. Hon döck upp, och gjorde sin grej minst sagt.
Efter ett tappat bowlingklot som flög bakåt och klothäng i rännan så låg jag på samma nivå som Vickan. Så bra är han.  Sen spenderade vi resten av kvällen i puben med ett ölglas i ena handen.

Idag blir hela dagen en chilldag. Nu ska jag ladda inför jobbveckan utan en enda ledig dag. Jag ska äta glass och kolla på tv. Pilla Lisa i håret och kittla Viktor.


 
oss kan ni aldrig komma åt


/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0