Livin´ the dream

I helgen var jag på en snabb Sverige-visit.  Tiden gick fortare än tåget och var väldigt omtumlande. Men nu vet jag att familjen är det bästa man har. Jag tog med mig ett kilo godis till Viktor. Jag skulle köpa med mig en rejäl påse "så man har det ett tag", det tog slut på två dagar. Om inte mindre. Sen försökte han börja nalla på mitt godis.

Lisa var så sugen på dumleglass att hon kunde tänka sig att bjuda mig på en om jag följde med henne till aff'ären. En glass kostar 21 norska. Två dumle skulle resultera i 42 norska= 60 svenska. Det skulle jag kalla sugen brud.

Igår skulle Viktor visa mig vart han hade jobbat innan. Det slutade med att vi hamnade i ödemarken och inte visste vart bussarna gick. Vi hamnade på en lite väg där inte ens bilar fick köra och ingen bebyggelse alls. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Att det inte var jag som hade orsakat denna missen gjorde det bara ännu värre. En timme senare sitter vi på Burger King och jag bjuder Vikor på burgare. Hejdå 200 spänn.  Jag är fan snäll ibland.

Idag har det vart ett pass med Power och snart är det jobb. Sen är denna måndagen över. Hoppas det går fort.
Måndagar är alltid värst.

För övrigt så trivs jag skitbra här och jag älskar att alla vi bor ihop.Vi är bäst. SÅKLART.


 

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0