IKEA slependen

Idag har jag och Viktor hängt på IKEA. Det är så himla typiskt honom att pracka på mig massa saker i kassan, lämna mig där, och sen gå iväg själv och kolla på massa andra saker. Jag köpte skorpor och lingonsylt. Riktigt bra kombo.  Bussen tillbaka tog en timme längre än väntat och jag missar mina två inplanera pass med Lisa.  Det slutar med att jag står i kassan på kiwi med tre liter glass i näven.

Jobbhelgen har vart ganska tuff men ändå flutit på bra. Det har vart mycket alkoholhäng och shots. Vilket innebär att det är jag som får springa runt som en galning. Men helgen är förbi och nu är bara slappa dagar att jobba, sen har jag tre hela dagar fria. Då ska jag dricka öl.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0