I don't feel like loving you today

det är jävligt osmart o vara sjuk en helg. men applåder till mig, jag gick till jobbet i fredags ändå. vi skulle på museum och kolla på en massa djur. när vi kom till djuren i australien och såg dingos försökte jag visa hur man ska göra för att vara dingo-safe, som vi var på fraser island. galet hur mkt ett konstgjort djur kan ge en minnen tillbaka.

igår träffade jag emelie på stan efter att vi först stått o försökt låsa hennes dörr i en halvtimme, heelt jävla omöjligt. det slutade med att vi plingade på hos grannen o alla tre fick stå o trycka på dörren för o få det att funka. sen vi tog ett varv på stan, gjorde av med en del av lönen och gick o köpte pizza som vi tog med oss hem till henne. hon har flyttat o bor nu nästan mitt i stan, skitskönt. mindre skönt att hennes dörr inte går att låsa. när jag kom hem var jag helt slut och ville mest sova så planerna på utgång lades på hyllan jävligt snabbt. det blev istället film o godis med katta o vickan.



nu sitter jag o planerar min födelsedag, katta drar till fjällen så jag tänkte åka hem men mamma o pappa drar till finland. jessica?!

/L

Kommentarer
Postat av: Klaara

love you.

2009-02-02 @ 10:19:01
URL: http://emporio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0