"håkan, för sista gången. vi ska inte till ankeborg!!"

goooooodmorgon
. eftersom jag är värdelös när det kommer till o sova, vaknade jag vid sjutiden och var sugen på att se sunes sommar (när är man INTE sugen på att se sunes sommar?!). när jag reser mig upp gör det så förbannat ont i ryggslutet, det måste ha varit när jag halkade på spyan i trappan igår, aj jävla aj.

jag o michelle (som är i norge o hälsar på över helgen) drog till sanna på svenska föreningen igår o partajade. var som elevhemmet i uppsala ungefär. fast med alkohol i varje hörn. sen drog vi och sanna till sirkus. det var en bit o gå i typ tre miljarder meter snö och det är alltid lika kul då norrmän ska snacka med michelle som verkligen inte fattar ett skit av vad dom säger.
- hej
- va?
- hej, hur går det?
- VA?

sirkus var inte så bra som jag trodde, när vi började lessna lättade vi upp stämmningen lite och började fiska och plocka äpplen. vägen hem var lika jobbig den, ännu jobbigare att jag fick betala 16 spänn för en vatten på donken.

och en stor high five till mig, som planerat nästa helg så jävla fint. och ännu bättre blev det igår, då det visade sig att jag o sanna ska åka samma nattbuss till uppsala härifrån. kan det bli bättre?!
och är det nåt fel på mig som tycker att vinglaset på bordet ser inbjudande ut?
tack o hej. nu ska jag väcka michelle tror jag. för som sagt, sover inte jag ska inte nån annan sova.


/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

CIRKUS! C I R C U S (C) I R K U S

2009-02-23 @ 00:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0