betala eller inte betala, det är frågan.

äntligen fredag imorgon. den här veckan har gått riktigt fort! och imorn kommer johan så jag antar att resten av veckan kommer gå lika fort...

jag o jess var på ikea i tisdags, vi la ner massor i vagnen men betalade inte för lika mkt. lite berodde på att vi la ifrån oss typ halva vagnen innehåll på väg till kassan, men sen när vi hade köpt "pölse o brus" upptäckte jag att skohornet inte fått åka på rullbandet i kassan, what to do? jess som skulle ha det hade kunnat gå tillbaka, sagt att hon glömt betala för det och vara en god människa. eller så kunde hon tycka att de två som satt i kassan fick skylla sig själv som inte såg det hängandes på vagnen och slippa betala fem spänn. vem vet vad den kvinnan valde...

på jobbet händer det inte så mycket speciellt, jag går mest omkring o försöker vara lite negativ, eftersom de jag jobbar med sa att det var nåt jag skulle bättra mig på, att inte vara så positiv jämt (?!). fast förklaringen var väll mest att jag skulle bli förbannade på dom om de gjorde nåt jag inte tyckte var bra, men det är inte så lätt att säga ifrån till nån som jobbat med barn i typ en miljard år, när jag bara är en liten vikarie.
sen sitter jag mkt med sanna o försöker komma på nån gemensam vän, eller snackar gamla seven-tider. världen är liten, som man brukar säga.

nu ska jag ta lite mer oboy o fortsätta kolla på vänner, nu är vi inne på andra rundan på boxen. vi borde verkligen skaffa kanaler på våran tv snart.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0