välkommen måndag

är det okej att vara astaggad till jobbet? jag ska upp kvart över fem imorn och gör det gladeligen (eller okej, jag går inte upp glatt, men nästan) det ska bli så kul o jobba dom här två dagarna innan påsk, det kommer vara lugnt o skönt o knappt några barn alls, då kan man koncentrera sig mer på de nya. sen att det bara är två dagarsvecka gör inte saken sämre. jobb mån o tis. sen sätter sig jag o sanna i en bil på väg till uppsala, billigt o bra!! det blir sverige i nästan en hel vecka. fyra nätter i uppsala o två hemma. kanonkul.

jag vill verkligen ha nästa vecka. så godnatt, då kommer imorgon mycket fortare.


  

/L

Kommentarer
Postat av: sanna

hej skit, mitt svenska nr är 0704108749, har inte bokat bussen men gör det i morgon, tack själv för sist. jag köpte godis idag. puss pusss

2009-04-09 @ 23:52:18
URL: http://sannaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0