...för jag vet att hela stan vill ha dig

man kan faktiskt vara grinig fast vädret är toppen. igår skulle jag möta jess på stan och till en början, innan jag fått lite choklad och kramar, var jag mest hungrig o förbannad. men som sagt, jess trollade lite, drog mig in på h&m och tvingade på mig vad jag behövde (även fast jag ville köpa allt de andra)

idag behövdes det bara lite struktur på jobbet, ord som fick mig att växa tre meter och min egengjorda korvstroganoff för att dagen skulle bli bra. att jag suttit ute på balkongen i en timme o solat gjorde inte min dag sämre. hoppas våren håller i sig nu, synd bara att jag stukat tån så jag inte kan använda mina nya vårskor...

på lördag ska jag sanna o nicke på visning på en lägenhet i stan, vi hoppas som fan på den. den har tillomed diskmaskin! håll tummarna för oss.



/L


Kommentarer
Postat av: Klara

blöö vad jag saknar dig!!

2009-04-03 @ 01:48:00
URL: http://emporio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0