har vi en plan b sanna?

mamma har alltid sagt åt mig att inte planera för mkt, och inte för långt fram eftersom det bara gör det virrigt i huvet. och virrigt är det minsta man kan säga. det ska planeras för flytt både hit och dit, och om det bär av "dit" ska det sökas till skolor. vilket jag redan gjort tack o lov eftersom sista dagen att söka var igår. men sen ska helgerna planeras, ska ta ledig från jobbet i god tid, planera semester, boka resor och just nu fixa den där jävla deklarationen. den norska är inte kul. inte kul.

i helgen kommer iaf johan o det är en väldigt bra plan.

/L

ps. jag gör allt jag kan för att lära småttingarna svenska. hitills kan de bara säga nycklar och inte nökkler, men det är sjukt bra jobbat med tanke på att de knappt kan säga mamma.

ps igen. jag och sanna har mkt bra grejer på gång, kanske lite för bra?! för hur bra skulle det inte vara att bo mitt i stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0