What a day

Jag vet då fasen inte hur man ska hantera en psykisk sjuk människa. En som är helt oinstabil. Rätt sätt är iaf inte att neka dom öl, det vet jag.
Efter att han hört på hennes osanningar och självömkningar så tyckte jag att det fick vara nog.
-No more for you my friend.
Men, riktigt så enkelt var det ju inte. Hon skek massa könsord upp i ansiktet på mig, sa nedvärderande ord och visade noll respekt. Jag skulle inte bli förvånad om jag hade fått mig en hyvling. Just gällande henne så är jag inte det minsta förvånad.

Kvällen innehöll även 40årsfest med massa fulla medelålders, ungdomar som misstänks sprungit på toan och trixat med kola, samt två grabbar som kommer in precis innan jag ska stänga och ska låna toan. Dom stannar där i typ 15min och jag börjar bli rädd för att dom ska råna mig.  Tack och lov kommer dom tillbaka utan rånarluva och klämmer ur sig "Är du svensk?!" 
Ja, jag är ju det.
Sen 01.30 går jag hem ensam igenom parken för att sedan lägga mig och sova.




GLAD PÅSK OCH GRATTIS TESSA.

/K



Kommentarer
Postat av: Checka Checka!



http://dn.se/sthlm/baver-far-flytta-for-forlangd-tvarbana-1.840654

2009-04-12 @ 23:05:37
Postat av: The Call of The Day



Sällan spriten är framme då!

2009-04-12 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0