maraton

Hitills har jag jobbat 8dagar av mitt maraton på 25. Jag har alltså 17 dagar kvar som jag aldrig kommer att komma hem tidigare än 23.30 på. Men det går svinbra! Jag känner mig inte sliten alls och nu börjar min satans förkylning gå över också så jag orkar mer. Jag kan nästan påstå att jag är mer positiv nu på jobbet än innan, men det beror förmodligen på vårvädret som har kommit.

Lisa ska lämna mig över påsken så jag blir helt själv här. Jag får inget påskgodis och inget påskägg. Ska jag få något överhuvudtaget lär jag köpa ett till mig själv, och det är det jag måste göra. Jag ska köpa mig ett STOOORT ägg och ta med till jobbet. Så kan jag gå där och snaska. Och förhoppningsvis så kommer dom flesta åka bort i påsk så jag slipper jobba så mycket. Då kan jag sitta där på jobbet med godis och cola.


Nu ska jag ner på elixia och säga upp mitt avtal som är bundet i 24 mån.




/K

Kommentarer
Postat av: No money, no honey



Vilken söt tröttis-tjej på bloggen : )

2009-04-12 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0