det går bra nu, kompis det går bra nu

det enda som inte är underbart just nu är att imorse när jag anlände till oslo klockan sex på morgonen, såg jag fram emot att i lugn och ro ta en dusch, packa upp lite och äta det enda jag har i kylen till frukost (paprika, tacosås och ägg, härlig mix) men drömmen suddades snabbt ut när jag insåg att dörren inte gick att öppna. jag röck och jag slet och jag ville verkligen slå in dörren, krossa ett fönster eller ringa polisen. men istället ringde jag vaktmästaren och åkte till jobbet, en och en halvtimme innan jag började. där fick jag snabbt byta om, gå o köpa frukost o sen skriva iväg ett hot-mail till våran hyresvärd. de hade haft visning av lägenheten i helgen, så det var mäklaren som låst överlåset på dörren, ett lås som vi inte ens har nyckel till. det blev lite research om hyrsevärdens morsa och för att göra en lång historia kort så var dörren öppen nu när jag kom hem. thank you very much. spö borde dom ha.

helgen var däremot riktigt riktigt bra. grillning stod på schemat både lördag o söndag, skitmysigt! det gör bara att man längtar till sommaren ännu mer.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0