dag nio

Nu har jag bott här mer än en vecka, det känns som en månad. MINST.  Lägenheten trivs jag skitbra i, och på jobbet går det bättre och bättre. Det är bara arbetstiderna som får mig ur funktion.
Det är ju inte lika mysigt att sätta sig och kolla på film med en skål popcorn kl 12 på dagen.  Istället går jag ut och går. Dels för att jag ska ha gjort nått av dagen och dels för att jag inte ska ha dåligt samvete för att jag inte har gjort nått av dagen. Men mestadels för att vara lite hälsosam.

Imorn är jag ledig hela dagen så då ska jag passa på att öppna ett bankkonto, så att jag får någon lön överhuvudtaget. Den är långt ifrån vad jag verkligen behöver.
Sen på kvällen ska jag och Lisa mysa med god mat och en bra film. Det ser jag fram emot.
Det jag ser allra mest fram emot är slutet av veckan. Då ska jag träffa min prins.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0