Är det så man raggar?

- jag ska följa med dig hem idag.
- NEEEEEEEEEEJ
- joo, jag ska sova med dig i din säng också!!

jag längtar sjukt mkt till helgen, det blir finbesök av michelle, fest och andra härligheter. jag MÅ städa. men känns som att det kommer vara mer att städa efter helgen.

min fina vän som är i spanien och pluggar just nu ringde igår. först när det var skyddat nummer till mitt svenska nummer trodde jag att idioten som inte har ett liv hade börjat ringa igen. men nix, det var frida och det kan jag leva på ett tag :)

/L

Kommentarer
Postat av: jaijai

det där är ju värsta sarantoskommentaren :

-now, you are coming home with me to sleep in my arms like father and daughter

2008-09-25 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0