Vi gillar Oslo




vi firade att vi haft en sjukt bra helg med mcflurry vid vattnet i solen. michelle blev påsprugen av en maratonlöpare och nu har vi myst framför en film och gårdagens chips (tjoho, jag fick chips!)

jag antar att tequilan tog bort en del av hjärnellerna;
- jag vet vad ett substitut är men vad betyder det egentligen? kan man säga det om allt?
- ja alltså ett substitut är nåt man kan sägga en, ett eller det framför!

och eftersom katta aldrig verkar skriva något här kan jag uppdatera er med att hon har vart hemma över helgen, säkert haft en skitbra helg med viktor o är på väg hit igen nu. nu gäller det att vara en bra sambo och städa upp lite. /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0