Ett kärt återseende

det är typisk att man ska gå och bli sjuk samma dag man ska flytta. aja, trots tungt huvud och nysningar varannan sekund gick flytten mkt mkt bra. trodde det var ett jävla skämt när mobilen pep typ tio minuter efter att jag somnat (kändes det som). det var bara att hoppa upp från soffan och in i bilen, fyra på morgonen. fem o en halv timme senare stod vi utanför lägenheten och bar in prylar. HELT SLUT blev man. jag, pappa o johan firade med kebab som var jätteäcklig.

när dom hade åkt blev jag ensam i jävla oslo. what to do? det var lite tungt.
en timme senare kom katta o victor och då började det roliga. vi hade inte ens tid o äta. nu är det halvklart och jag stortrivs redan. så stort rum jag har nu har jag aldrig haft, jag vet inte ens om min etta i uppsala var större...
men lyckan är kortvarig, efter jul byter jag o katta rum för att vara så rättvisa som möjligt.

det var iskallt i lägenheten tills idag, då vi äntligen fick upp temperaturen till 19 grader! förutom att elementen började fungera så har vi fixat lite nödvändiga prylar idag, men personnummeren funkar fortfarande inte... tog oss till billy o hämtade skattekorten o sen in till stan för o kolla läget med en bank. katta jobbade första dagen idag. medans jag o billy satt o kollade på film och åt mat. eller han kollade mest. jag var bara förbannad på det där JÄVLA MODEMET som inte funkade fören sex timmar senare, då en av oss (nämner inga namn) kom på att vi kanske satt kabeln i fel uttag.

/L

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0