slirning och slapphet

Utgången i helgen var riktigt lyckad. Jag var på så bra humör så att jag t om tog mig råd till att köpa en öl på krogen. Jag och Lisa virrade dock runt som galningar innan vi hittade ett bra ställe. Träffade schysst folk och jag var tvungen att dansa. Det var rätt roligt eftersom det var år och dar sedan sist, men jag tröttnade ganska snabbt också.

- Lisa, sista bussen går nu!!
- Katta, klockan är 02.30 och sista bussen går 03.50.
- Fan.


I måndags var jag ledig och tog en riktig sovmorgon. Efter det hade jag tvättid och städade lite, annars lyfte jag inte ett finger på hela dagen, var så sjukt skönt!  Jag och Lisa hade styrt upp att vi skulle gå på ett power pass på kvällen men det slutade med kladdkaka och film ist, vilket var mycket bättre.

/K


Kommentarer
Postat av: Viktor



Haha! Slappt! :D

2008-10-22 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0