hejdå älskling och hej slitsamma jobb

Sen sist kan jag nämna att jag och Lisa har legat i och tränat som två idioter. Vi ska försöka beta av varje träningspass som finns, jag vill prova ALLT! Förra veckan tänkte jag vara lite wild and crazy och prova på AfroDance. Jag var verkligen inte hemma bland folken där. Det var som apor som hoppade runt och skakade rumpa, och sen var det jag, som tafatt försökte följa med i svängarna och väntade tills timmen skulle ta slut så att jag slapp stå där och göra bort mig.
Men nu är jag en erfarenhet rikare.
Jag har även träffat en personlig tränare som har lagt upp ett styrkepass åt mig som jag ska försöka följa, har dock inte gjort det än, men tänkte eventuellt göra det imorn. 
VI SKA BLI FIT.

Snackade med Tessa förra veckan också, vilket var sjukt skönt att höra ifrån henne. Var ett bra ta sedan och det kändes verkligen, hade en hel del att ta ikapp. Men om en månad ses vi!;)

I helgen var Viktor här på en lång-visit och vi försökte spendera tiden så bra som möjligt.  Vi tog en shoppingrunda i lördags och avslutade kvällen med att slira runt på stadens alla gator. Jag drack min efterlängtade white russian, den var guld värd. Lisa körde stenhårt på tequila, vilket inte var helt otippat.
Sliten och mosig i söndags åkte vi till frognerparken och myste bland höstlöven. Sen slet Viktor runt mig i flera timmar för att hitta en bra café (dom jag föreslog var inte bra nog) när det slutligen fanns ett bara två backar ner från våran lägenhet. Dock var det sjukt mysigt att ta en fika ihop och bara hänga. Så vill jag ha det oftare. Och så kommer det att bli.

/K

Kommentarer
Postat av: tessa

din lilla gris, jag längtar tills du kommer hem :)<3

2008-10-17 @ 01:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0