Jag ger dig inte min morgon och inte min dag


när jag kom till jobbet imorse sa hanne till barnen "vill ni se lisa hoppa och jubla av glädje?" sen berättade hon att jag fick vara kvar tre veckor till om jag vill. SÅKLART.

efter att ha suttit och gjort sköldpaddor i modellera hela dagen drog jag o tränade och nu njuter jag av att inte göra någonting. emelie hade tråkigt o ville göra nåt men jag vill helst bara sova. det har varit hektiska dagar och imorgon är det utgång på schemat!!

it's all your fault. you called me beautiful. you turned me out. and now I can't turn back. i hold my breath. because you were perfect. but I'm running out of air. and it's not fair.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0