detfattarmanju

Jag och Lisa hade styrt upp en fika på stan igår som gick helt snett. Vi sprang runt och letade efter ett mysigt café som två idioter utan framgång. Tydligen verkar dom flesta stänga 19 och dom som är öppna då övergår till ölhak ist.  Jag skäms över att säga det, men det slutade med en kaffe och glass på donken. Som faktiskt satt riktigt fint!

Vi har fått hem ett reklamblad om att ica har halva priset på alla taco produkter från santa maria, bara sådär, så jag och Lisa har hängt lite där och shoppat. Sprang även dit en sväng igår för att köpa lite mer, så nu har vi taco saker så det räcker. Men man vill ändå ha mer! Just bara för att det är så billigt.
Dom hade även halva priset på drickor, så det var nog första gången i mitt liv som jag köpte 1,5l(!) coca cola. (Tessa, tro mig!)  Dock är den forfarande oöppnad och kommer nog förbli det ett tag framöver.   

Nu när jag ändå är inne på handlande och affärer så var jag nyss på kiwi och handlade, så hade dom smakprov på frukter. Alltså, GRATIS ananas! Fyfan vad gott det var, där stod jag helt själv liksom, och käkade ananas.
Ja, jag är fan sjuk på riktigt.  Jag och Lisa borde styra upp någon kväll och bara sitta och käka ananas och kolla på film.

Snart ska jag jobba och så förblir det hela helgen.  Men imorn ser det ut att bli en spontan utgång, och det gillas. Ska bli kul att träffa lite folk för en gångs skull, arbetstiderna gör ju inte så jag är världens sociala precis, men det får jag jobba på!

/K


Kommentarer
Postat av: Ronja

du katta, ett tips. du et på kiwi så får man ta de varor som datumet gått ut på. haha! ;) bara att börja leta ;)

2008-10-26 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0