Ge mig imorgon

i tisdags öppnade jag dagiset själv. igår stängde jag dagiset själv. idag passade jag 58 barn HELT JÄVLA SJÄLV. okej att tio av dom sov,men de andra 48 sprang runt, ramlade, grät, skrek, väckte de som sov och var allmänt jättevirriga. jag var helt slut efter den halvtimmen, det går inte att överrösta så många 1-3 åringar. på den halvtimmen hade jag hade skött 18 personers jobb. jag förtjänar nåt bra. skål för mig.

igårkväll fick jag ett mess av klara "jag vill till oslo på fredag, får jag?!" så nu är flyget bokat och jag&katta är i full gång med att planera hennes 20årsdag som blir av på söndag. på lördag blir det alltså väldigt, väldigt mkt fest. det kommer bli så kul o ha henne här, då är det vi tre igen.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0