11shots och en orörd bira

Det kom in en gubbe igår på jobbet och beställde en öl och en vodka shot. Spriten drack han upp och inom loppet av en timme hade han slukat tio till. Och ölen förblev orörd. Kan ju nämna att flaskan var tom efter hans besök och han var några hundra fattigare. Det slutade med taxi för den snubben.

Det är så hemskt att se sånna människor och var dom har hamnat. Och att det finns sjukt många fler bara att vi inte ser det. Hur många går till en pizzarestaurang  kl 18 på en söndagskväll, drar 11 shot och sedan drar hem med taxi?
Låt mig aldrig hamna där.


Nu när jag och Lisa ha spenderat våra sista pengar på gymkort så ska jag nyttja det tillfullo. Gymmet är skitstort och dom har typ allt. Idag ska vi gå på ett yogapass, hur coolt är inte det?
Nu ska jag ta den långa vägen som tar hela 4min för att boka passen till ikväll.
Sen ska jag dra en solning, handla, färga håret och åka in till stan innan Lisa kommer och är redo att pumpa.
Fan vilken brudig dag!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0