Pick me up

alldenles nyss ringde mamma och det första hon säger är "din bror vill prata med dig" följt av en protest från simon. sen vandrade telefonen runt och jag fick prata med johan o pappa också. första gången sen jag flyttade hit. mamma ringer mig ofta. hon har stenkoll på allt.

nu har vi bott här i tre veckor, tiden har gått så sjukt fort! jag hade knappt tänkt tanken att åka hem en helg, men efter att ha pratat med familjen överväger jag det, inom en snar framtid. kan tillomed hända att jag åker redan nu till helgen eller veckan efter, beroende på hur det blir med jobb o så... blir jag arbetslös en vecka åker jag hem. garanterat.

idag har verkligen varit en skön bakis-dag. tränade på dagen, städade och kollade på desperate housewives på kvällen och nånstans däremellan sov jag.
det tar på krafterna att våga varje dag.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0