Festligt

   
 


mkt mkt bra kväll igår. första gången jag förfestade SJÄLV och det var svinkul haha. satt framför vänner och skrattade mig igenom de timmar jag väntade på att katta skulle sluta jobbet. emelie o hennes sambosar skulle komma hit men hon blev för full o kom ingenstans. jag o katta tog tbanan in till stan och mötte upp sötaste kajsa o emelieX2 och deras lilla gäng och dansade oss igenom hela natten.


- vad har du gjort innan du kom till norge då?
- jaa alltså jag har varit ute o rest väldigt mkt...
-  var har du rest då?
- jag har varit en del i malmö.... sen åkte jag till gbg. blev tillomed en sväng i norrland!!


- vart kommer du ifrån?
- från ett litet ställe mellan gävle o falun typ...
- jaha! det är ovanför umeå va?


/L

Kommentarer
Postat av: Kaaajsa

du är snyggast! kul vi hade det igår ;D

2008-10-19 @ 16:45:56
URL: http://kajsabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0