Så jag säger det rakt ut

du är så sjukt, sjukt jävla snygg

det har varit träning, träning, jobbletande, lite mer träning och häng med sara och emelie. blev glad som fan när espen ringde med den härliga nyheten att jag ska få träffa mina barn igen. mina underbara barn (ja, jag ser dom som mina) tre dagars jobb, har jag tur blir det fler. alltså, inget sverige i helgen.
jag som så gärna ville se min mamma vara bäst på scenen. MEN jobb går före.

om man drömmer något så brukar den känslan man hade i drömmen sitta i hela dagen och surething att den gjorde det idag, tills jag gick in på facebook och insåg att drömmen var så långt ifrån verkligheten som det bara går.

fan vad jag svamlar.
nu ska jag kolla lite på DH och sen sova. eller där ljög jag, jag väntar juh som vanligt på att katta ska komma hem. SEN ska jag sova.

/L


Kommentarer
Postat av: v i k t o r i a



Då är vi två som väntar! Haha.

2008-10-14 @ 22:27:55
Postat av: Sofie

Larsson! Du måste ringa tidigare, jag snusade som en gris igår!!!

2008-10-16 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0