Operation workout

Efter några sekunders övertalning gick jag o Katta o köpte träningskort igår. Det tar ungefär 5 minuter för oss att gå dit, skitbra. Stort och skitsnyggt, lite för hightech för hälften av oss som inte fattade hur man fick rullbandet som man ville ha det. På fredag ska vi träffa en personlig tränare som ska hjälpa oss med det ena och det andra (okej, SÅ seriösa är vi inte, men det ingick i priset, haha)
Det här har jag verkligen saknat.

Igår hade jag skitkul med de tre E:na. Emelie, Evelina och Erik. Vi drog till Eriks kompis som hade fest för folk han inte kände. "Jo, jag jobbar med Emelie som är tillsammans med Erik som känner Kristoffer som bor här" 30 pers i ett litet rum och det shotades, krossades glas och spelades på tok för hög musik för att öronen och grannarna skulle må bra. Men det var svinkul att träffa lite nytt folk även om jag var på väg att banga i sista sekund.

Vi drog till en bar o köpte vin o sen vidare till en klubb. Det var som att vara på en jävla rockkonsert. Alla slet i varandra och det var så mkt folk att Evelina ville slå någon haha. Vi körde ettpar moves och började sen springa efter en taxi. TILLSLUT fick vi tag på en och dom åkte hem till sig och jag till mig. Idag mår jag svinbra.


Emelie bjuder på sin partypose

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0