Hur man blir av med en eftermiddag, 500 spänn och en mascara;

när man får höra "VAD HAR DU GJOOORT LISA?!" så fort man sätter en fot på jobbet är det dags att gå till doktorn. inne på legevakten var det ambulanser, nyfödda barn, och jag - med ögoninflammation. tack o lov att jag bara är i norge och inte nåt annat land. satt o väntade i nästan tre timmar på att en doktor skulle fråga lite frågor, kolla på ögonen och skriva ut ett recept på läskiga ögondroppar. jag känner mig som rachel i vänner och vill helst inte ta dom, sjukt obehagligt. men vafan, jag kan inte gå o se hög ut längre.

imorgon MÅSTE jag gå till jobbet. jag har inte råd att vara sjuk.
ja, just nu är det faktskt lite synd om mig.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0