Du ser i mina ögon att jag försvann för längesen

idag frågade lilla mathea när min mamma skulle komma och hämta mig idag. visade med armarna att hon bor lååångt bort. då reser hon sig och går fram och tar min hand, sen viskar hon;
- lisa... du behöver inte vara ledsen för att din mamma är död...


mitt öga är fortfarande rött, jag är fortfarande skitförkyld och det jag lever på är nyponsoppa, apelsiner och ögondroppar (ja, när man sätter sig rakt så går dom rätt ner i munnen, smakar som att man skulle tugga på en alvedon). tog mig iaf till jobbet idag och senare in till stan där jag kompletterade min utstyrsel tills på lördag.
fick sen ett glädjande telefonsamtal av en dam som ville att jag skulle provjobba på hennes dagis så fort mitt vikariat gått ut, alltså om två veckor. att inte vara arbetslös en enda dag däremellan känns sjukt sjukt bra.

och imorrn halv fyra kommer bästa grannen hit, SOM JAG LÄNGTAT.


(förlåt jess, men det är den enda bilden jag har på datorn på oss. men den bjuder du på så bjuder jag på frukost när du är här!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vad vi ska rocka imorgon!! :D

2008-10-31 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0